Dyrekcja
Eliza Gałas
tel.: 44 649-76-53
e-mail: bartek@swietlicabartek.com.pl
Zakres zadań Dyrektora Środowiskowej Świetlicy Socjoterapeutycznej „Bartek”:
- Dyrektor kieruje pracą Świetlicy, jest przełożonym wszystkich pracowników, kontroluje ich pracę.
- Sprawuje nadzór nad przestrzeganiem standardu wychowania i opieki.
- Odpowiada za dyscyplinę i organizację pracy Świetlicy.
- Prowadzi wymaganą dokumentację.
- Zaopatruje placówkę w sprzęt i środki niezbędne do jej działalności.
- Zapewnia adekwatną, skuteczną i efektywną kontrolę zarządczą.
- Dysponuje budżetem Świetlicy.
- W realizacji swoich zadań współpracuje z władzami lokalnymi oraz instytucjami działającymi na rzecz dziecka i rodziny.
- Podejmuje niezbędne przedsięwzięcia w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Zapewnia bezpieczne utrzymanie i użytkowanie obiektu – siedziby placówki.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 08-01-2021 - Edycja treści
- 31-03-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
- 16-05-2013 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 875